Att reklamera en vara

infinite: gissa vad som hände idag, en arg kund ringer in o vrålar i telefonen att hans Digital Box inte fungerar som han köpt för 2 dagar sen.

infinite: - Hur ser den här digital boxen ut?

infinite: - Den har en antenn på sig och dioder och text på sig, skriker han.

infinite: - Jaha, Vad står det på Digital Boxen?

infinite: - INTE VET JAG, WLAN,WAN LAN1-4 ,det borde du veta. JAG VILL HA EN MANUAL.

infinite: -Okej, då skickar jag en över e-mail till dig.

infinite: -MEN JAG HAR JU INGEN DATOR ELLER INTERNET VRÅLAR, kunden i andra änden.

infinite: - Det kan bli problem här du för du har köpt en Router och inte en Digital Box.

infinite: - Tyst i andra änden, hör hur individen frustar.

infinite: - JAHA, då ska de idioterna som sålde den till mig få det hett om öronen, vrålar han tillbaka. KLICK.

3 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonymous said...

hehe

Anonymous said...

For the same things, the different experiences of people always give a different experience, very good article!
Personalized signatures:Personalized signatures:面对面视频斗地主,面对面视频游戏下载,淮安掼蛋,常州三打一,常州麻将